Luban ELKO Grupa ASil kasutada minu isikuandmeid kooskõlas privaatsuspoliitikaga.
Kinnita
eCom
meist uudised kontaktid

ELKO alustab koostööd Amazfitiga

amazfit
Vormis ja tervislik olemine on muutunud meie eluviisi loomulikuks osaks ning erinevad kaubamärgid kogu maailmas pakuvad laia valikut tooteid ja vahendeid, mis aitavad inimestel treeningutel silma peal hoida või nende tõhusust suurendada. Aitamaks oma klientidel paremaks ja tervislikumaks muutuda, on ELKO Grupp alustanud koostööd rahvusvaheliselt tunnustatud kaubamärgiga Amazfit, et levitada kaasaskantavat nutitehnoloogiat – nutikaid randmepaelu ja nutikellasid.
Amazfit on biomeetrilise ja aktiivsusandmete põhise ettevõtte Huami, millel on märkimisväärsed teadmised nutika ja kaasaskantava tehnoloogia alal, all tegutsev kaubamärk. Huami tooted on saanud ka erinevaid Red Doti disainiauhingu 2019., 2018. ja 2017. aastal. Huami ja Amazfiti mobiilirakendused töötavad käsikäes kaasaskantavate nutiseadmetega, mis pakuvad kasutajatele põhjalikku ülevaadet ning analüüsi nende biomeetriliste ja aktiivsusandmete kohta. 31. detsembri 2017. aasta seisuga oli Huami mobiilirakendustel 56 miljonit registreeritud kasutajat.
Et täita ka kõige nõudlikumate klientide soove, jätkame oma portfelli laiendamist uuenduslike ja kvaliteetsete toodetega. Huami on üks juhtivaid nutikate ja kaasaskantavate tehnoloogiate pakkujaid, kes jälgib turusuundumusi ning on sammu võrra konkurentidest ees. See kaubamärk on populaarsust kogunud nii oma hindade kui ka kvaliteediga – Amazfiti kellade järele on praegu suur nõudlus.
Baiba Indāne Kaubamärgiüksuse juht, ELKO Group
Amazfiti tooteid hakatakse turustama Baltikumis ja Põhjamaades. Kutsume kliente üles võtma ühendust kohalike kliendihalduritega või külastama kohalikku e-kaubandusvõrku, et toodete kohta rohkem teada saada.
Teave Amazfiti kohta

2013. aastal asutatud Huami on biomeetrilise ja aktiivsusandmete põhine ettevõte, millel on märkimisväärsed teadmised nutika ja kaasaskantava tehnoloogia alal. Ettevõte loodab edendada täiustatud spordi-, tervise- ja meditsiiniteenuseid kõigile inimestele maailmas paigutusega „pilv (tervisealane pilveteenus) + lõppkasutus (kaasaskantavad nutiseadmed) + tuum (kiip)“.

Huami Technology liigub kiiresti ka globaliseerumise poole. 2018. aastal moodustas välissaadetiste osakaal 44,2%. Ettevõttele kuuluva kaubamärgi Amazfit nutikella tooted on jõudnud enam kui 60 riiki ja piirkonda, sealhulgas Ameerika Ühendriikidesse, Saksamaale ning Jaapanisse. Lisaks on ettevõte jõudnud ka ülemaailmsetesse kanalitesse ning alustanud strateegilist koostööd USA esmaklassilise kellabrändiga TIMEX ja maailmatasemel autotehnoloogiaettevõttega McLaren.

Ettevõttel Huami Technology on hetkel üle 700 töötaja. Lisaks kodumaistele filiaalidele Hefeis, Pekingis ja Shenzhenis on ettevõttel esindused ka Ameerika Ühendriikides, Kanadas, Iisraelis ning Norras.